søndag 15. desember 2013

Kreativt hjelp i andre

.. bloggar finn eg stadigt,
men nokon merkar seg spesielt ut.
Som til dømes i dag.
Slit med å få fart i julekortproduksjonen min
og har sett meg frist til onsdag 18
for eg har no tenkt å gjer andre ting enn
å berre sitte einsleg i kjellaren med julemusikken og papira  ;)
JA eg veit man kanskje ikkje bør skryte av nokon og ikkje andre,
men eg lyt få dele desse.

lagar dei nydelegaste kort med masse
blomster, blonder, tekstar og gesso.
Klæsj på ein romantisk måte.
Eg diggar bruken av ord.

lagar óg nydelige kort..
Eg får ro i sjela når eg ser posekorta,
tag'sa og alle dei fine motiva ho brukar,
i lag med blomster, blonde og charms.

skulle ønsje eg hadde anledning til å lage kort i lag med ho kvar dag.
Det ho gjer ser so enkelt ut.
Det fell på plass på 1-2-3
Motiv som enten e sjølvtusja eller ferdig fargelagd,
blonder, blomster & bling.
Eg ♥ deg og din produksjon :)

Vil takke ho for hyggelige inspel på mine inlegg.
Når tidspresset e over og stillheten senka seg,
skal eg delta på fleire utfordringar ;)
Ho brukar so skjønne motiv
og det poppar opp nesten dagleg eit kort.
Takk for din kreativitet :)
***
Takk for alle kommentarar på mine inlegg,
eg e takksam for at de e der ute
Ynsje DEG ein flott 3. søndag i advent.
Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

  1. Gledar meg til over nyttår :) då skal vi kose oss med masse spennande som klæsj og klin bilder og mykje anna!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥