tirsdag 13. mars 2012

BloggCandy = Kreativt snop

No føle eg det e på tide med ein blogcandy herifrå.
Besøkstala mine har passert 6000
Sjølv om eg sikkert står for 2500 åleine, e det jo litt stas ;)



1 meter bånd: Konfirmasjon
Tags i div fargar frå Marianne design creatables
Nokre utskorne doilies frå Silhouette sd
utstansa lovely fence
stempel -Little dress up girl-
Roser frå Wild Orchid Crafts
3 stk minimister
 liquid pearls ~ white opal

Håpar det er noko som *fell i smak*

Og dess meir besøk og kanskje ein del fleir følgarar, dess meir godis ;)

For å vere med på min aller fyste bloggcandy, vil eg gjerne at du legg deg til som følgar :) vist du ikkje allereie er det ♥ 
So må du legge bilde inn på sidebaren eller i bloggen, og linke tilbake til meg.
Og hugs å kommentere under, slik at eg veit kven som er kven ;)
Trekking den 11 april, for då fyller eg 36 år (sjølv om eg inni meg kun er 23)



30 kommentarer:

  1. Nydelig Candy. Klart jeg vil være med på denne.
    Klem Connie

    SvarSlett
  2. Kjempefin candy! Jeg er med!!
    Klem, Tove

    SvarSlett
  3. Nydelig candy:) Og denne blir jeg gjerne med på:)
    klem bente:)

    SvarSlett
  4. Flott candy :)
    Jeg er nå blitt føller av din blogg, du lager utrolig mye fint.

    SvarSlett
  5. Kjempefin candy som jeg gjerne "kjemper" om og deler via min egen blogg :)

    SvarSlett
  6. Så gøy,klart jeg vil være med.Klem Synnøve

    SvarSlett
  7. Så flott candy du har :) Denne vil jeg gjerne være med på :) Har lagt meg til som følger og lagt vandyen til i sidebaren i bloggen min :) Ha en fin dag! Klem Rita

    SvarSlett
  8. Flott candy som jeg gjerne vil være med på.Er allerede følger.

    SvarSlett
  9. Hei.
    Kjempeflott candy, vil gjerne være med på den.
    Har bilde med link i sidebaren min.

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  10. Kjempefin blogcandy, blir gjerne med på denne : )

    SvarSlett
  11. Takk for at jeg også får delta på dette :) linken er postet på sida mi :)

    SvarSlett
  12. Uha, for en dejlig candy, den ville jeg være glad for at vinde, jeg er nu fast læser og om lidt ligger din candy i min sidebar, jeg er også kun 23 indvendig selv om dåbsattesten siger 76. knus morkaren.

    SvarSlett
  13. Lekker give-away. Tusen takk for at du gir oss muligheten til å vinne så flotte ting. Ha en strålende kveld.

    SvarSlett
  14. Lovely lovely candy! I would so love to win this giveaway!
    I posted your  treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com

    SvarSlett
  15. For en kjekk candy! Og gratulerer med nok en 22-årsdag, hihi ;) Aprilbarn er best ;)
    Gleder meg til å følge bloggen din! Klem!

    SvarSlett
  16. Kanskje eg skal hive meg på og. Har jo ikkje blogg då.. Kjekt m besøk i går forresten. Har jo sett kortet ditt før, men veldig fint!! Fann du tingeling?

    SvarSlett
  17. Lekker candy:) Jeg vil gjerne være med på den! Har lagt meg til som følger og lagt link i sidebaren min:) og Grattis med dagen på forhånd:) Har min aller første candy selv hvis du er interessert.. Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  18. Herlig :) Eg er meir enn gjerne med og legg meg til som følgar og eg linkar også :)

    Klem frå TanteB

    SvarSlett
  19. Lækker blogcandy! Jeg glæder mig til at følge din blog!
    vh Karina

    SvarSlett
  20. Alle punkter utført. Og så fin candy - håpe, håpe.
    Kjempefin blogg du har!

    SvarSlett
  21. Så nydelig candy! Jeg er gjerne med. Følger deg og har postet candyen i min sidebar.

    Kos deg masse på bursdagen din og ha en herlig påske!

    Klem

    SvarSlett
  22. Lekker candy som jeg gjerne vil være med på! tusen takk for at du blir med på min:)
    Link er på plass:)
    Klem Berit

    SvarSlett
  23. Hei:) Så utrolig flott candy! Alle punkter gjennomført:)
    PS: Bli gjerne med på min candy også:)
    Klem Gunn

    SvarSlett
  24. SUPER candy!! thanks for being so generous..I became a follower and linked u on my sidebar

    SvarSlett
  25. Så spennende med candy - masse fint der. :-) Følger er jeg allerede, men nå skal jeg linke til deg i sidebaren min.

    Fortsatt god påske!!

    SvarSlett
  26. Wonderful snoep. Ik zou zo graag een kans te hebben. Ik heb gelinkt is naar mijn sidebar en ik ben een nieuwe volger. Bedankt.
    Hugs, Rosalee

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye med de 36 (og 6.000 besøkende) !

    Jeg vil gjerne være med på denne flotte candyen for å feire deg - har lagt info i side-bar på bloggen min :-)

    Husk: Du er en dag eldre enn i går, men en dag yngre enn i morgen. Ha en fin bursdag

    :-) Nina

    http://ninashobby.blogspot.com

    SvarSlett
  28. Flott candy. Dette blir jeg med på. Ha en stålende bursdag.
    Hilsen Lin M

    SvarSlett
  29. Fin candy. Jeg blir med på denne. Ha en fin bursdag :)
    Mvh. Amy Henriette

    SvarSlett
  30. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥