torsdag 5. desember 2013

Damekort

..som eg fekk bestilling på for ei stund sidan.
Det e litt snodigt, men eg klare ikkje lage kort i goood tid frammaføre ...
Mønsterark frå Maja Design 
~ Chaite ~
Doily e frå silh.
Blomster frå woc
Bildet frå nett. Fann det i samlinga mi ;)
Har sverta sidene med dark rust.
Bord e ein MS punch.
Ingen 3d effekt denne gong
 "roter mot venstre"
E fancy når innsida tar opp fargar frå framsida :)

Om bilda e litt uklåre,
er det fordi dei e tekne med mobil.
Batteriet på kameraet va tomt ...

Ynsje deg ein god dag :)
Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

  1. Lekkert kort! Jeg elsker lilla, og det virker som om du også er ei lilla dame...

    SvarSlett
  2. Så fint damekort og lilla er jo bare lekkert da.
    Du er vel som oss fleste andre,begynner i siste liten :)

    Klem,Kjersti

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥