tirsdag 17. desember 2013

Julekort

... e litt stress, sjølv om eg likar å putle med det.
Gav meg sjølv frist til onsdag å bli ferdig,
so eg har fair chance til at dei kjem fram ;)
 Her e motiva eg brukte.
Christmas Elves frå Mo Manning
rot på pulten når man ska ta bildet e "flott" 
 Eg har IKKJE fargelagt dei sjølv
Arka eg har brukt e 
Papermania: at christmas time
dvs det kvite med raude prikkar på er utanom.
 bjeller kjøpt på den lokale hobbyshappa: Ronny Rør
Alven Finn e bedårandes ♥
***
 Eit anna kort som sneik seg med.
Ferdig farga av andre det óg, frå wild rose studio.
Ark frå Panduro si blokk
***
God FØRJULSVEKE
Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

  1. Disse ble kjempefine! Jeg liker godt julekort i klasssiske julefarger, og her var det mange søte varianter å se!

    SvarSlett
  2. Så herlige motiv:-) Kjempefine julekort!!
    Riktig god jul til deg og dine.

    Klem Laila.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥