tirsdag 31. desember 2013

Julekort som kom fram til jul ;)

Pion design ark frå i fjor.
Dei e so varme og lune.
Ferdig fargelagd motiv -Anabelle-
 Min elskelige nisse, av Kjell Midthun
 Little elf Pipa
Bildmälarna 
 Denne bretteteknikken såg eg hjå Karis krok og laut prøve sjølv.
Resultatet vart eit julekort med desse nydelige to 
-til ei venninde som betyr noko heilt spesielt føre meg.
Og JA eg har fargelagd dei sjølv :D
Julekort med Maja design arka ~ vintage frost ~, which I ♥
 Her nokre gåvekort eg lagde på bestilling


So då var vel det meste frå 2013 lagt ut for sjåing.
Ynsje DEG ein fine kveld, so  *snakkast* me på nyåret.
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Nydelige julekort og gavekort!!
    Godt nytt år til deg og dine:-)

    Klem Laila.

    SvarSlett
  2. Her var det mye fint å se! Godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Nydelige julekort og gavekort, du har farga så kjempefint , klem synnøve

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥