mandag 7. mai 2012

Til Konfirmanten

Konfirmasjonskort til jente.
Ja, no nærmar det seg konfirmasjon i Breim kyrkje og andre stader kringom.
Dette kortet sende eg i dag til ei dame, som skal gje det vidare til eit barnebarn.
Eg e veldig nøgd med desse veskene
Har som nemmt før *laga dei sjølv* , etter design på Silhouette Studios.

Mønsterarket er Maja Design  ~ crea diem ~ 
 Blomster frå Wild Orchid Crafts
Sommarfuglar utskjært av Silhouette.
Tekst frå pc.
Charms frå .... hmmmm?
Der står jaffal *made with love*

Personleg stempel var der óg, men bilde; Nope.

Hej då :)

4 kommentarer:

  1. Sødt taskekort til en lille ung dame. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Så flott veskekort...
    Hyggelig at du vil være med på candy'en min...
    Masse lykke til..
    Og ja, den hunden var spesiell. 3 år siden vi mistet han, han fikk slag nesten 14.år gammel.
    Nå har jeg fått meg en ny, og håper det er leeeenge til jeg trenger å lage en minneplakett av han...
    Ha en fin dag..

    Klem fra KAia

    SvarSlett
  3. No Audhild har eg lagt deg til i blogglista mi! Så no kanskje eg hugsa på å stikke innom her for å sjå kva du pusla med, så mykje fint du lagar! Eg blir heilt overvelda. Likte skikkeleg godt sjørøvarkortet til Anders, moro! :)Sjørøvarspråket er ikkje berre berre. Forresten så har vi valgt å plante Bøkehekk, er det dumt av oss? Skal plate neste gong JE kjem heim, då kan du berre komme på dugnad+ middag :D

    SvarSlett
  4. Hei.
    Kjempesøtt veskekort:)
    De bordkortene du har laget var også kjempefine. Selv om de ser enkle ut, tar det jammen meg tid å lage dem (Det vet jeg alt om-har selv laget bordkort/serviettholdere)
    Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Ønsker deg en fin uke!
    Hilsen Cathrine

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥