torsdag 31. mai 2012

Mitt kamera

I haust/vinter kom Birgitte (niese) til meg og lurte på om eg ville kjøpe hennar Olympus E-500.
Eg trudde eg var ei Canon-dame, men Olympus fønkar fint for meg ;)
No e ikkje eg van med slike store kamera med tut, eg har tykt atte mitt Canon ixus 95IS e superdupert.
Det tykkje eg enno, men med Olympus kan eg ta bilder av det som er lenger vekke :)
Fint for meg som likar landskapsmotiv. Mini-digital-kameraet nyttar eg til nærbilder av blomster & dyr. Og bildetaking av korta mine.


Egentleg skulle vel eg hatt ei bok om; korleis stille kameraet riktig inn etter kva du skal ta bilde av.
Men eg tek bilder, går inn å lastar dei opp og ser at det vart bra.
Eg lærer nuk långsmed ;)

Deltek på Fabelaktig si Mai utfordring
vis meg ditt kamera
Spennande
God kveld/ natt  frå Frk. Bogstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥