fredag 17. oktober 2014

Gratulerer med dagen, Inger Karin :)

Gåvepose med matchande tag :)
Alt eg får til når eg berre finn roa ;)
Produktliste:
Mønsterark: Vibeke Spigset - My art journal
 Motivet: ferdig fargelagt frå produsent
Blomster: Wild Orchid Craft
Punch: Martha Stewart
Dies: Tim Holtz/Sizzix
Anna pynt: Europris, SaCrafters, Nille
Orda: pc og teikna rundt
Har vå på kurs i telyskort i kveld, 
på Sandane Bademiljø.
Veldig kjekt :)
Kjem eit innlegg om det i mrg.

Tjohei frå Frk. Bogstad

psst: Inger Karin e bl.a eigar av Bademiljø/IK Hobby 
og kursleiar når det gjeld papirting.

1 kommentar:

  1. KJempefin gavepose!!! Moro å lage, gi og få:-)
    Ha en fin fin helg!

    KLem Laila.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥