onsdag 1. oktober 2014

Bursdagskort til mitt kjære eldste fadderbarn ♥

Jenta blir 22 år 2. oktober :)
Det e so rart, for eg e jo framleis berre 23 ;)
~ inni mitt hode ~
Eg e veldig inspirert av Ida Kristin
 Eg har ein tendens til å klæsje blomstane tett saman ...
Difor laut eg klippe av ein.
Skrivefelt inni
Litt knapt med tid som vanleg,
 so eg skreiv rett på den kvite delen ;)

Produktliste: 
Bazzill 
Mønsterark fra Maja Design
Papirblomster fra Wild Orchid Crafts
Knopper frå Storyteller
Halvperler fra Storyteller
Charms frå eBay/Kina
Osteklut
Stempel: Norsk Stempelblad AS 27B
Dies fra Spellbinders: Floral ovals

Deltek på følgande utfordring:
StorytellerNorge #24 - Alt er tillatt

Takk for at du tok turen innom
Klem frå Frk. Bogstad

2 kommentarer:

  1. Veldig pent papir og fine farger, delikat design!

    SvarSlett
  2. Nydelig kort :)
    Tusen takk for at du deltar hos Storyteller.
    Klem Connie

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥