tirsdag 28. januar 2014

Eg ryddar ..

.. kvar ein dag,
no når eg ikkje har meir fast arbeid enn 2-3 laurdagar i mnd'n.
Og eg har eindel å rydde i.

Eg e ein hamster
som likar å ha ting ;)

I dag er det *papir-som-e-klipt-i, men-kan-nyttast-meir*
-kassene som står for tur.
Tenkte å sere ut det som er julete og ha det i ei kasse.
Og det som går under anna, for seg.
Må nett ut å nyte sola fyst
Kald vind, men eg har tenkt å ve i røyrsle.

Ønsje deg ein flott dag.
Klem frå Frk. Bogstad

Lyt elles nemne at eg tenkjer mykje på dei som har 
myst heimane sine i brann
i natt og i dag :(
Uffameg ..

4 kommentarer:

  1. Det er godt med en skikkelig opprydning i hobbysakene en gang i blant! Da dukker det gjerne opp mye fint man hadde glemt man hadde for min del... Søt hamster, søstrene mine og jeg hadde marsvin, mus, undulater, gullfisk og katt under barndommen (ikke samtidig), men nå er jeg så ofte på farten så det er knapt så jeg kan holde planter i live en gang:)

    SvarSlett
  2. Er nok en hamster jeg også, iallfall når det gjelder scrappesaker :)
    Godt å få ryddet litt innimellom ja :)
    klem :)

    SvarSlett
  3. Hei igjen. Ser du lurer på hvilken stempelpute jeg bruker som er vannfast. Jeg bruker Archival ink fra Ranger. Finnes i forskjellige farger.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Takk for koselig kommentar :)
    Du er absolutt ikke den eneste som hamstrer nei. Har vel alt for mye på rommet mitt og... Men du verden så deilig det er å få ryddet litt innimellom. Jeg hadde tre esker med kan-jo-være-jeg-får-bruk-for-denne-papirbiten-samling, men tok meg selv i nakken og kastet nesten alt. Helt herlig å bli kvitt rotet! Nå ser jeg at den ene esken er i ferd med å vokse seg stor igjen, så her kreves ny opprydding ;)
    Ha en flott og kreativ helg.
    Klem

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥