fredag 10. januar 2014

Bursdagsgut

.. i familien.
Kasper Olai 3 år :)
Eg e fadder, difor "kjedeleg" pengegåve.
dvs eg fekk bytte 200-lappen med han, 
mot 20'ara, 10'ara og nokre 5'ara
som han kunne smette på sparegrisen frå kongleriket :)
mønsterpapir frå My mind's eye - trés jolie-
craft papir
 Har brukt bobleplast, klæsja på med måling og trykt ned på akvarellpapir. 
Ogso stansa ut med stjerne-dies
 Hurra for deg frå Norsk Stempelblad
har eg embossa med clear stempelpute og pulver.
Pengelomme og skrivefelt
Deltek på / perticipate in
Make it Monday - Anything goes
Hobby Cutz challenges - Anything goes
Crafty Hands - Anything goes
Challenges 4 everybody - challenge #37 Anything goes
Brown Sugar Challenge - challenge #76 Use chalk
(there is used chalk around the edges)
***
I hope I understood everybody's rules ;)
Have a great weekend
Frk. Bogstad


8 kommentarer:

  1. Fint kort du har lagd :)
    God helg, klem :)

    SvarSlett
  2. Enkelt, men samtig pent guttekort. Har ikke prøv den bobleplast teknikken, men ser jeg bør gi det et forsøk.. Tenkte først at det var designpapir. Veldig grei måte å lage sine egne papir på, i de fargene man måtte trenge. Håper du har en fin helg!

    SvarSlett
  3. Stiligt og kjempefint kort, likte det oppsettet og mønsteret på stjernene, klem synnøve

    SvarSlett
  4. Lovely card. Thank you so much for coming over and joining in with our 5th Challenge 'Anything Goes' at CraftyHands Challenge Blog.

    Great Big Huge Hugs

    Becca xxx (DT Member)

    SvarSlett
  5. Such a lovely design, and great colours! Thanks for playing along with the current CraftyHands challenge. Sammy-x

    SvarSlett
  6. Et lekkert kort du har laget!
    Klem, Berit

    SvarSlett
  7. Du er så flink! Klart vi kan ta et lite kurs i sprøyting av cupcakes ;)

    SvarSlett
  8. Så stileg det vart. Har kikka litt rundt på bloggen din.. ser at eg framleis ynskjer meg ein silueth eg også.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥