torsdag 7. februar 2013

Rosa

Tid for del 3 i Anonyme Scrappere
sitt timeglas.

Denne gong var tileggsoppgåva:
ROSA som hovudfarge + max. 3 valgfrie fargar

Eg har tenkt i 2 dagar.
Dette er det eg klarte å lire or meg i kveld:
Rosa + kvit, brun og grønt :)
Har måla bølgepapp kvit
Glitter på blomster og pappen + pebbelsen.
13 perler på det rosa bandet.
 100 % søt skreve ut på pc
Bildet frå nett
Swirl frå Magnolia
 Roser frå WOC
Føtter charms 
Pebbels
utan blitz og før eg tok på charms
 ***
Ha ein triveleg kveld :)
Klem frå Frk. Bogstad

5 kommentarer:

  1. Meget kært, sjov ide til brug af bølgepap. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Så søt og nydelig denne var :)
    God helg :)

    SvarSlett
  3. Så mye flott du har i bloggen din. Elsker det hjertekortet:)
    Tusen takk for hyggelig hilsing i bloggen min.
    Ha en strålende helg:)

    SvarSlett
  4. Hei!

    Nydelig, masse herlige detaljer og motivet ditt var super søtt.

    Klokken jeg har pyntet tikker desverre ikke på ordntligt, var desverre for liten tid til å modifisere den, men jeg har planer om en ny klokke som skal funke på ordntlig:)

    Spent på se ditt siste bidrag til Anonyme Timeglass:)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥