tirsdag 26. februar 2013

Min fyste LO !!

Vera, er heilt spesiell for meg.
Vårt fyste møte er i grunn ikkje eit kjekt minne, 
men resten e uoverkomeleg bra ;)
***
For å vise at eg set pris på hon, har eg laga ein LO.
Min fyste ever!!
Bilder fotografert av en venn av Vera 
og eg har knabba bilda på facebook. 
Har tillatelse til å legge det ut her ;)
Ein ganske *enkel LO, men ein stad må man jo bjynde .. 
Såg "uheldigvis" at der va fleire bilder i denne *serien, 
slik at eg kunne ha lagt enn meir fyldig LO, 
Men det får vere. Lagd e lagd.
Levert er den óg ..
You -frå Silhouette sd
 Rosett av Tim Holtz
Tekst frå pc, Gungshu. 
Pappbokstavar (chipboard)  kjøpt på Nille.
So har eg embossa dei med klar eller rosa pulver.
TH rosett 
~Flowers and butterflies~ stempel embossa.


 Stjernedies frå Lifestyle crafts
Charms som eg synst er Vera.
Bottle cap med b.c images
Blonde kjøpt på Voss
***
Skulle gjerne ha entra nokre utfordringar, 
men eg e for trøytt til å leite ..
God kveld. 
Klem frå Frk. Bogstad

4 kommentarer:

  1. Så flott LOen din var :)
    Håper du lager flere etterhvert også.

    SvarSlett
  2. Jeg synes LO'en din ble kjempeflott! Liker godt fargevalget, som passer utrolig godt til disse sorthvit bildene. Og alle stjernedetaljene passer jo fint også med tanke på den kule tatoveringa.

    SvarSlett
  3. Hei. kjempe flott LO, Nå som du er i gang blir det nok mange fler etterhvert. Det er jo så moro :-)
    Ha en fin dag.
    Kristina

    SvarSlett
  4. Inne å sniker på bloggen din. Du lager så mye fint!
    Er ikke mange dagene siden jeg beundra verket ditt, og jeg føler meg beæret som får være på en LO, og på bloggen din!
    Jeg er gla i deg! <3
    Vera

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥