tirsdag 26. juni 2012

Supercute *ikkjeheiltferdig* journal

Har vå masse inn på YouTube i det siste
(mi form for inspirasjonsdykk)
og fann bl.a denne:
Ho har brukt eit halvt 30x30 ark og pynta med masse dill/dall ;)

Men eg fekk ikkje til jamn rygg med eit ark,
so eg har brukt papp-plater og "rosett"-bretta rygg.
Ogso brukte eg aluminiumstape (frå Biltema) for å halde ting på plass :)

Deretter har eg limt på ark frå Panduro Design sin Cirkus (360838)
og eit band frå WOC, til å halde boka att.
Det står igjen å lime på arka som skal vere sjølve journalen, men sånt tek tid ;)
Ville nett vist dekan korleis, so långt

Framsida

 Inni
. Innlegget vil bli oppdatert når boka blir ferdig

Ha ein flotte dag.
Sommarklem frå Frk. Bogstad

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥