torsdag 14. juni 2012

Bryllaupskort

Omsider ferdig med bestillings-bryllaupskortet:

 Hjartet er embossa med gullpudder på matt fotopapir.
Roser frå WOC,
tekst frå pc.
300 grams gull fotokartong.
Kvite halvperler.

Swirl  frå Stempelgleder sin *Grunge Flourish Hearts*
embossa med gullpudder den óg.
Diktet fann eg på Sakkalo sin blogg :)

 Hugsar ikkje kva papiret heiter, men kanskje det kjem frå Panduro?
Det var jaffal midt i blinken.

Elles har eg raka mest i heile dag!!
(frå 8.30 til 14)
Og kan legge meg med godt samvit

Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort! Likte veldig godt det embossa hjertet.

    SvarSlett
  2. super nydeligt kort og så flot at du har embosset kan forestille mig de IRL smukt smukt
    knus pia

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥