tirsdag 12. april 2011

Min aller fyste Award : D


Med awarden fylgjer det ei oppgåve.
Skriv 8 ting om deg sjølv og gje den vidare til 8 bloggara
(men sidan eg ikkje har so månge følgjare å *fråtse* i, plukkar eg ut 5.)
E det eit ok nuk kompromi??

Here goes:
  1. Når eg kjøper diverse mønsterark, må eg kjøpe to, so eg har eit å *klemme* på
  2.  Eg e utdanna gartner i park & annlegg, men jobbar med mykje anna. 
  3. Kattar e mitt favoritt-dyr
  4. men hundar e ein god nummer 2 ; )
  5. E ufatteleg barnsleg til å nett vere fylt 35 år
  6. Synest clear-stamps e ei brilljant oppfinning
  7. E yngst av 5 sysken
  8. Den største gleda man kan ha, det e å gjera andre gla.
  • Det siste puktet, e grunnen til at eg lagar kort : )
So va det dei 5 heldige:

Det e so månge flotte bloggar rundt om kring : )
 

2 kommentarer:

  1. ååå so kjekt ! Tusen takk for at du tenkte på meg, det setter eg stor pris på. Kjem et innlegg i bloggen min når eg har "landa" fra Spaniaturen min :)

    Ha en fin dag videre - klem :0)

    SvarSlett
  2. Hei du! Nå først ser jeg at jeg har fått Award! (-huff, -må bli litt flinkere å blogge ser jeg:)) Kjempehyggelig! Tusen takk:)) Stor klem fra mæ, Tove

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥