torsdag 21. april 2011

Å gape over for mykje på ein gong ..

Var innpå  Puttelull sin blogg og såg. Eg e ofte innom tilfeldige bloggar for å finne inspirasjon : )
Ho skal lage konfirmasjonskort, men: da blir det bestillinger og da blir det mer plikt, og da er det ikke så morsomt!!!! Akkurat DET må eg sei meg enig i. Det e kjekkare å lage kort, når man sjølv kan bestemme utsjånad. Og ikkje masseprodusere, som eg skal til med no ..
Eg trur eg må tenkje meg beire om neste gong eg seier ja takk til å lage kort. Kun eitt av kver sort!
No har eg bestilling på 5 like jentekort og 3 like guttekort. Og eg har mest lyst å lage flaskekort til Katrine (niese) ..
*sukk*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥