mandag 25. februar 2019

4 utfordringer på ein gong :)

Å vinne er kjekt, 
men ikkje sjølve grunnen 
til at eg legg meg i selen 
og lagar kort til utfordringar.
Eg likar å få vise fram det eg kreerar 
og kanskje få litt ros ;)

Det er lenge sidan eg har vore med no, 
men so har eg lenge villa bruke 
dei spreke fargane til Papirdesign sine mønsterark,
pluss dies'n eg kjøpte på ebay til noko fjongt.

Eg deltek på følgande utfordringar:
Kreativ Scrapping, utfordring # 2 -Bretteteknikk
Nordsalten Hobbyklubb, utf. # 168 -Hjerter
Papirdesign, februarutfordring - Bruk stempel
Scrappelyst, grublis for februar - Fargepalett
(eg har brukt #18)

Kaffislabberas er eit velbrukt ord på mine kanter av landet ☺
Alle mønsterark kjem frå Papirdesign.
 Bretteteknikken kallast Joy Fold
 Utfalda 1 ↑
 Utfalda 2 ↓
Skrivefelt blir limt på når eg veit kven som skal få det ;)
Liggande 
Ståande frå sida

8 kommentarer:

  1. Eit flott kort til ein kaffidrikker.

    SvarSlett
  2. Så flott kort🤩 æ digga di mønsterarkan 🤗 takk for at du deltar på utfordringen til Papirdesign klem fra DT May-Britt

    SvarSlett
  3. Så flott ett kort:) herlig med de kaffe papirene sammen med kaffekoppen:) Takk for at du deltar i vår utfordring hos Kreativ scrapping:) Klem DT Gunn Anita

    SvarSlett
  4. Så artig kaffekort! Takk for at du deltar i utfordringen hos Papirdesign :) Hilsen Ida Kristin

    SvarSlett
  5. Lekkert kaffekort.
    Tusen takk for at du deltar i palettoppgaven hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Knallflott kort! Super løsning på paletten.
    Tusen takk for at du deltar i grublisen hos Scrappelyst.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥