torsdag 7. desember 2017

ArJo's adventskalender

Luke 7
Tag'n min viser at eg er opptekjen av kvifor vi feire jul.
Stjerna viste vegen dit Jesusbarnet vart fødd
og dei hellige tre kongar kom med gåver til han.

Bakgrunnen i lilla er eit gelliprint.
Lilla er min favorittfarge og den som høyrer med i adventstida.
Julestjerne og granbar går ikkje saman på orntli'
men på eit kort eller ein tag er det jo so flott  ♥

Engelen symbolisere at der e nokon som passe på meg.
Marius Müller har ein song som passer fint.
Men min engel har fin kjortel på ;)

Etter å ha sett desse julefilmane eg snakka om i går
er eg nøgd med at folk er oppriktig glade i
og vil det beste for kvarandre.
Helst ville eg sett det året rundt
♥♥♥

1 kommentar:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥