søndag 15. oktober 2017

Minialbum til verdas beste Vera ♥

Eg byrja i god tid med planlegging og tillaging.
Likevel vart pakken med album, 
tjukkelabbar og pærer sendt dagen før dagen.
Men PostenNorge elske jo meg, 
so pakken med sporing kom fram på 1 dag.
Det e jo imponerande 
Eg har brukt Maja Design ~ Enjoying outdoors,
herlige rosa/lillatoner,
nett som Vera ♥
 Framsida var utplukka den dagen eg såg dette mønsterarket
 Lomme med bursdagshelsing.
 Bilde frå Bergheim mot Eggenipa.
 Ein fin tekst inni, som betyr noko.
 Hurdalsrosa på Hagebakk
 Når du bur på bygda, må du ha ein fin stad å kvile deg.
 Den fyste innisida eg lagde til. ↑
 Var so flott mønster at eg ville ha enkel pynt.
 Hemmelig brev til bursdagsjenta
Ser teit ut med washitapen rundt, men men..
 Acetate-side ↑ ↓
Pynta slik at det skulle syne på 2 sider, på samma tid. 

Eg må jo sjølvsagt få vere med i albumet :)
 ♥klem stempel frå Kort & Godt
 Stempel frå Papirdesign.
 Laga med the Cinch frå We R Memory Keepers

 Note to self:
Neste gong må eg ha permane litt større
enn sjølve (papp)arka inni...
Bursdagspresang
Mamma har strikka tjukkelabbane.

2 kommentarer:

  1. Åhh heldige Vera som har fått gaver som både varma utapå og inni! Nydelig både album og tjukkesokka. Klem

    SvarSlett
  2. Skal seie du er flink, Audhild! Er imponert!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥