onsdag 9. august 2017

Flaum har øydelagt hobbyrommet

Måndag 24. juli vart vi råka av flaum.  
På dagen seks år sidan sist. 
Heile kjellaren (65 kvm),  deriblant mitt flotte hobbyrom vart fylt med 40 cm gjørmevatn :( 

No har eg flytta det eg treng mest opp på loftet 
til gamlerommet mitt. 
***
Forrige laurdag fekk eg omsider krekt av meg  to dåpskort eg har visst om ei stund. 
Mønsterarka frå Maja Design
var egentlig blitt våte,  
men eg har torka papir i stor stil den siste veka ;) 
Elles er motiva frå 
Theodore and Bella - Pion Design. 

Når ny fjong pc er komen i hus, 
skal eg publisere andre ting eg har laga i kaoset.  

Klem frå Frk.Bogstad

1 kommentar:

  1. Det er berre å ta av seg hatten for det som du har klart å få til i dette kaoset. Eg har følgt ein del med på det som skjer på dine trakter.
    Flotte dåpskort!
    Klem, Liv

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥