tirsdag 18. april 2017

PL-side til grandtantebarn ♥

Eg har faktisk litt diverse utstyr
(lommar, kort og bilder) 
til framtidige Project Life sider ..
men eg har alltid hatt eit eller anna 
-annja som hasta meir ;)
Denne sida her, som eg deltek med på:
Project Life i Norge
byrja eg på når vi var på Scrapomaniatreff i Geiranger i fjor.
Det var den helga Ronja kom til verda ♥

Eg har brukt fargane i Linda sitt inspirasjonsbilde
For det tek opp fargane rosa, turkis, grønt og gyllent 
og alle dei finst jo på mi side.
 Stempel er frå Kort & Godt
***
Ferdig fargelagde motiv frå the hobby house, Wee-stamps.


Eg veit ikkje om det finst reglar som seier 
at det MÅ vere med ekte bilder, 
ikkje berre ferdig fargelagde.
Men eg står min prøve...
Eg likte den jaffal ;)

2 kommentarer:

  1. Så söta sidor du skapat, underbara färger!!!Tack för att du är med och tävlar i 3-års jubileet hos Project Life i Norge. / DT-Mari

    SvarSlett
  2. Åh, så gulligt och fint matchat det blev, med fina färger och dekorationer! Tack för att du är med på 3-årsfirandet på Project Life i Norge - nu är det bara att hålla tummarna på en lott-vinst! /DT-Gunilla

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥