tirsdag 21. februar 2017

Framsnakk

Det er viktig å setje pris på dei 
som legg hjarte i å lage fine papirkreasjonar,
som vi enten sel eller gjev vekk til folk vi likar ♥

Nordsalten Hobbyklubb  har midlertidig 
overtatt Crafters Together 
sitt prosjekt mot mobbing innan scrapping.
Du finn meir informasjon i linkane ↑

Eg synest det e viktig å framheve
dei som nyleg har starta med denne hobbyen,
MEN også dei som
har holdt på ei stund 
-men som ikkje rekk ut til so mange.
 Her er dei eg vil framheve i denne omgong:




og

Marthes kort
Veldig flink å fargelegge ♥

So må du hugse å legge deg til som følgar av sida deira.
Det synest eg e halve moro'a ;)
Ikkje noko spennande å lage masse fint, 
ogso er det eit fåtal som får det med seg...

Ha ein fin dag vidare ♥

1 kommentar:

  1. Så fantastisk at du er med og fremsnakker. Jeg blir så lykkelig av og se slikt jeg :-) Bloggen din er jo helt herlig, og nå gleder jeg meg til og lese ikke bare en men hele 4 nye blogger :-) Tusen takk.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥