mandag 10. oktober 2016

Kit frå Scrapomania

*gidameg* eg har jo reint gløymt å publisere
korta eg lagde frå eit flott kit frå Scrapomania
Utav noko av dette
 fekk eg
Toppers frå Hobby House
Denne bedårandes snømannen kom frå eige lager.

Alle Mønsterark frå Pion Design, 
~ greetings from the north pole ~
Bokstavar frå PD7610 Borders
Når Grev Moltke-pærene e komne i hus, 
ruskeveiret set inn og
 eg har meir ro i kropp & sinn, 
kjem der fleire kort frå dette fantastisk flotte kit'et.
Der e mykje att ☺

2 kommentarer:

  1. Kjempefine julekort!
    Ynskjer deg ei kreativ veke, med eller utan finever ;)
    Klem, Liv

    SvarSlett
  2. Det fine med høst og ruskevær er at man kan være inne og lage kort med god samvittighet. Jeg er veldig glad i designpapir, men har vel aldri tenkt at de kunne brukes som hovedmotiv på denne måten. De ble kjempefine. Det enkle er ofte det beste, sies det:)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥