torsdag 17. mars 2016

Påsketag ♥

Skulle byrje å rydde,
fall i sprayfella og lagde ein påsketag.
Som eg deltek med i ArJo's tag og ATC kos
Man tager eit Canson akvarellpapir, 
sprayer med litt vatn.
So tek man utvalgde fargar i Dylusion
Squeezed orange, Pure sunshine & Lemon zest 
+ ein dusj av MicaPowder gold
(3-4 tuppar MP på skaftet på ei lita skei,
blanda med 40 ml vatn i ei lita sprayflaske)
So brukar eg varmepistol og duttar med papir om det har blitt dam.
Deretter finn eg fram stempel eg vil bruke (easter blueprint CMS144)
og Archival ink -svart.
***
*Hugs alltid å legg lokket på stempelputa, 
elles blir du svart på underarmen ;)
***
Elles har eg brukt washi tape,
bokstavar frå PanduroHobby,
stensil frå Finnabair,
blomster frå Wild Orchid Crafts og Storyteller,
hjerter frå Wycinanka.
Til å sverte kantane har eg brukt Distress ink - Ripe persimmon.

Eg ser so fram til denne påska,
skal rydde her og der / inne og ute
vere i lag med kjærasten min (3 bank i bordet)
ogso skal eg byrje på dei
25 tag'sa til Breims konfirmantane 
m.m

1 kommentar:

  1. Ja, ryddesjauer kan føre til så mangt, til alt annet enn rydding faktisk. Ble veldig fin denne.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥