søndag 10. januar 2016

Kort til konfirmanten

I dag bloggar eg for Papirlosjen
der vi har gåande ei utfordring som heiter FAVORITT

Eg har laga eit kort til konfirmanten
Har brukt mønsterark og bildet frå Kort og Godt
sin kolleksjon *Konfirmant mint *;)
Gratulerer som konfirmant, er også derifrå.
Dei har so mykje fint azzo ☺
Bandet er kjøpt på søstrene Grene
og basepapiret har nett samme farge.
Eg likar å bruke band, stjerner og 
dikt på korta til konfirmantane.
Der må liksom stå nokre visdomord på vegen ♥
Skrivefelt inni
Det kan enkelt lagast pengelomme på øverste flipp av kortet.
(den som ikkje syner her)
Kortet er 12 x 15,5 cm
Nett høveleg storleik
Ønsjer deg ein fin-fin søndag

1 kommentar:

  1. Passe delikat, passe røft og noen kloke ord, en flott oppskrift for et konfirmant kort til gutt...

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥