mandag 16. februar 2015

Ein tag som krympa til eit kort ..

Har laga ein tag til ein eg er glad i.
Og sjølv om det heiter:
Vegen blir til, mens du går deg vill. 
- vart ikkje dette nett slik eg hadde sett det for meg ..
Etter nokre hendingar undervegs, 
som eg var misfornøgde med
- klipte eg av det eg ikkje likte
og enda opp med eit kort på 8 x 9,5 c,m
Slik såg det ut etter 2 lag gesso,
hjerte stencil frå Memory Box
og stencil frå silhouetteAmerica
So hadde eg eit uhell med mowed lawn spray til Tim Holtz
vart litt for grønt nederst på tag'n gitt..
Og eine hjarte oppe til venstre blødde utover ..
 So då vart det klippt ned til stutt storleik.
Mottakar har -som eg veit då-
aldri fått eit slikt heimelaga kort før.
Han vart glad og særs nøgd med tannhjula
(som e kjøpt via eBay)
Kunne sjølvsagt hatt nokre ord som sa kva eg føler, 
men han sa at det forstod han på hjartet ;)

Mixed media e kjempekjekt
~ sjølv når det ikkje går som ein hadde sett for seg ;)

Håpar du får ein fin dag, god veke :)

1 kommentar:

  1. Synes i grunnen ikke det var for mye grønt, og fargene er så godt blanda og, men det gjorde heller ikke noe med nertrimminga. Det viktigste er at mottakeren satte stor pris på kortet:)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥