søndag 30. november 2014

Julekort

... i raudt og gull :)
Når eg har press på meg og ikkje anar korleis eg får løyst det,
oppsøkjer eg nye kontoar på Instagram.
I går kveld fann eg bankmaus78
Ho hadde ei heil vøle med 
nydelige -meir el mindre- enkle julekort. 
Eg la meg straks til som følgar 
Og om de lurer på korleis hennar kort såg ut
ta ein tur innom Instagram og leit ho opp ;)
Det var i turkis og sølv.
Gullpapir er kartong kjøpt på Søstrene Grene
Martha Stewart punch - hjertebord
God Jul er embossa
Eg deltek på følgande utfordring/
Participating this challenge:
Brown Sugar #122 - Anithing goes

Takk for at du stakk innom. 
Legg gjerne att ein kommentar.
Då blir eg so glad so glad
Ønsjer deg ei finfin veke ♥
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Pretty CAS card! Thanks for joining Brown Sugar Challenge~

    SvarSlett
  2. Kjempefint julekort du har lagd :)
    klem :)

    SvarSlett
  3. Its a beautiful card Thank you for joining Brown Sugar challenge

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥