søndag 31. august 2014

Haustkort

Ny skisse hjå Mojo Monday
og eg bestemte meg klokka 21.50 i kveld
(søndagskveld)
 at jaudå skal eg gjer eit forsøk.
Hadde då gått å spekulert på skissa nokre dagar ;)
Here goes:
Teksten e jo feil framlagt, men eg spelar på haust og kjensler ;)
I know that the words are not right grammar, 
but I'm playing at the english word *fall* and some feelings ;)

Papiret frå Lili of the Valley
Papers from Lili of the Valley

Deltek på denne utfordringa
Participating on this challenge
Mojo monday 360 ~ sketch challenge

Good night, 
hugs from frk. Bogstad ☺

1 kommentar:

  1. Så fint kort med høstlig følelse og morsomt ordspill!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥