søndag 8. juni 2014

Vimplar og dåpskort til Cevija ♥

So var tida koma til Cevija sin dåp.
Kjære Vera si jente :)
Eg tok på meg å lage heilt enkle vimplar, 
sidan eg har Silhouette sd maskin
som gjer mesteparten av jobben.
Utfordringa var å finne 5+5 ark som hadde matchande farge..
Eg fann 5+3+2 og det vart godkjent.
Gode greier :)
So va det kort i full fart
Hadde tenkt å lage noko anna, men jenta fyller snart 1 år, 
so satse på det går greit å bli ferdig til dess ... 
No har eg omsider bilda tilgjengeleg ;)
Mønsterark frå Inkido.
Nydeleg rosa/lilla farge :) 
 FERDIG FARGELAGD motiv frå the hobby house.
Bord frå Martha Stewart

Participating on these challenges:
Crafty Girls Challenges # 19 - Anything goes
Crafting by designs - Anything goes

GOD PINSEDAG til deg :)
Klem frå Frk. Bogstad

5 kommentarer:

  1. Nydelig kort og flotte vimpler du har laget.
    Fortsatt god pinse.
    Klem fra Kjersti

    SvarSlett
  2. Så fine vimpler og et nydelig kort du har lagd :)

    SvarSlett
  3. Hi, A lovely card, love the image and the pretty colours. Thank you for joining Crafty Girls this fortnight. Good luck and we hope to see you again soon.
    Hugs Erin DT and Co Owner x

    SvarSlett
  4. Hei! Håper alt står bra til! Ville bare fortelle deg at jeg har candy på bloggen min, i tilfelle du vil delta,,,

    SvarSlett
  5. Så kjekt å se dette på bloggen din! :D Vi elsker vimplene og fikk masse skryt i dåpen. Kortet stod framme helt til i begynnelsen av august, og ligger nå trygt i cevijas minneeske :D Takk! :-*

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥