tirsdag 6. mai 2014

Hurra for Anders :)

.. som fylte 8 år 5.mai :)
Eg prøver å ikkje lage kort år etter år
til grandtantebarna mine,
for det vert gjerne litt mykje av det.
No er dei 4 born der, so det blir nok litt fullt.
So i år vart det eit slags *henge-på-vegge-bilde* 
Gratulerer med dagen-arket og stjernene,
 er frå Papirdesign og heiter Forventning.
Det grøne arket frå Papermania heiter Chronology,
det har eg embossa litt på kantane.
Bildet er ca 14 x 18 cm
Der var ei sterkt skinande lampe rett ovanfor meg, 
difor ser det grøne litt grellt ut.

(Eg er ikkje heilt sikker på korleis eg entrar denne gruppa, men ..)
Eg deltek på denne utfordringa:
outlawz challenges - All about family

Takk for besøket :)
Legg gjerne att ein kommentar, so kjem eg innom deg óg :)
Ynskjer deg ein flotte dag, ute eller inne
Klem frå Frk. Bogstad.

3 kommentarer:

  1. Ser du har fått til å legge kortet i konkurransen på Outlawz. Lykke til! Jeg synes bidraget ditt passer perfekt, og det er ganske løse rammer der uansett.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥