søndag 23. februar 2014

Dorull-album ..

... til ei av mine beste veninder,
som hadde sin aller
fyste morsdag 9 februar ♥





Mønsterpapir frå K & company.
Ugla, tag-tabs og sommarfuglane har eg laga i silhouette sd.
Gjerdet e Magnolia dies
Blonden kjem frå nettbutikk
tekst skreve på pc,
likeins kalendaren.
Fuglane på fyste innside er ein 
Claudine Hellmuth stencil.
Omsider fekk eg nytta min Zutter bind-it-all ♥

Håpar du likte den :)
Klem frå Frk. Bogstad

ps. for å flate ut dorullkjernen
køyrde eg dei gjennom Big Shot'n ;)

4 kommentarer:

  1. Den er nydelig! Den står i vinduskarmen på kjøkkenet :D
    Tusen takk! <3

    SvarSlett
  2. Så flott album,gjennomført fra begynnelse til slutt.

    Klem, Kjersti

    SvarSlett
  3. Et nydelig lite album og en flott personlig gave. Mange søte og kloke ord om mor:)

    SvarSlett
  4. Så nydelig dorullalbum du har lagd.

    Jeg har også kjøpt meg bøkene til Dyan og synes de er kjempefine ♥ Du må bare ta i bruk dine du også.
    Til min første aj brukte jeg bare tegnepapir, funket fint det også :)
    klem :)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥