søndag 4. august 2013

Dåpskort på bestilling

For litt sidan fekk eg spm om eit dåpskort.
Har spekulert og tenkt på korleis eg ville ha det.
Løysinga vart som bryllaupskortet tidlegare i veka.
Her e bildet som fekk det til å losne: Berit's hobbyblogg
 
Ark og bling frå Panduro- baby blue
Diverse blomster frå WOC
Ramma e spellbinders.
Tekst skreve ut på pc
- Elementary Gotic -
 Dikt 
 og skrivefelt.

Mitt personlige stempel :)
***
Ynsje deg ei god veke
Eg reiser til Stavanger måndags mrg.

♥ Noregs vakraste by ♥
***
Klem frå Frk. Bogstad


4 kommentarer:

  1. Nydelig dåpskort og et nydelig bryllupskort under her.
    Mange fine dies og Dylusions produkter du har fått deg også :)

    SvarSlett
  2. Herlig kort i nydelige farger
    :-) Nina

    SvarSlett
  3. Flott som alltid :)
    Har fått meg ny blogg, håpar du stikk innom.
    Inger Karin

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥