mandag 25. mars 2013

Pringlesboks

Min fyste pønta pringlesboks
er fylt med twist, som 
bror min fekk med heim
som takk for hjelpa med trefelling.
Arket eg har brukt er frå 
Papirdesign og heiter Nellik.
Brilliant med dette papiret er at skøyten bak, 
er usynleg ;)
Blomster frå woc
as always ;) 
 
        Swirl frå Magnolia                                                      
Dies frå spellbinders 
Rolege fargar 
 Mitt personlige stempel på undersida.

Ynsje deg og dine ei 
GOD PÅSKE
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Så flott pynta pringles boks. Fine farger i papiret og nydelige roser.
    Kjekkt å ha en sånn boks på lur til en liten gave.
    God påske !

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Kjempefin twistboks:-) Mønsterarket så fint til en mann og alltid nydelig med roser!!

    Ha en fin påske!!
    KLem Laila.

    SvarSlett
  3. så flot pyntet chip box, søde farver du har brugt

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥