mandag 10. desember 2012

Julemesser

Eg har deltekje på 2 julemesser i år. 
Ei i Runnevang (Rygg/Gloppen)
og 
ei i Sandalen (grend i Breim/Byrkjelo)

Til Runnevang va eg godt forbredt og hadde masse veksel. 
Selde 4 kort og 5 tags..
I Sandalen gav eg i grunn blaffen og vart *kvitt resten, + 2 kort som på underleg vis forsvann ..

Neste år skal eg ha litt meir toffifee-øsjer og lys m.m
For berre kort er ikkje så populært vistnuk!

 Ikkje so månge ..
men d tek likevel tid & energi å lage. 
Men litt kos e det jo.
 Joanna Sheen motiv
 NSS stempel og julestjerne frå Nille

 NSS stempel

 Tags/merkelapper

Ferdig fargelagde motiv frå
HobbyHouse og Lili of the valley 
Har prøvd meg med osteklut 
Og ein meeget uklårt kort, 
med nisse målt av Kjell E. Midthun

Nu er det natt for ein ivrig dagsarbeider :)
Klem frå Frk. Bogstad


3 kommentarer:

  1. Masse fint du har laget.
    Synd det ikke ble så godt salg. Min erfaring er også at kort selges det lite av,mens alt som omhandler sjokolade og andre småting selger godt.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  2. Mye fint i bloggen din:)
    Klem Inger-Helene

    SvarSlett
  3. Heisann, tusen takk for hyggelig kommentar hos meg:) Du har nå jammen et stort tålmod du også som har laga såå mye fint! Julemesse er moro, man lærer litt fra år til år hva som selges og ikke selges. Neste år skal jeg ha flere slike sjokoladeesker.
    Ha en fin advent og god jul til deg!
    Klem Anita

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥