søndag 14. oktober 2012

Promarker kurs

I gårkveld var eg med på 
Promarker kurs i Førde, 
arrangert av Aktiviteter i Førde 
Det var kjempekjekt og det hadde ikkje 
gjort meg noko om kurset va 2x2 timar.
Men vi fekk no lært litt :) 
Fargelegging av gjerde, sopp, ansikt og hår.
Men sidan eg ikkje har alle dei kombinasjonane 
Anja hadde, vart mine gjerde ganske *pale ...
So no har eg lagt in ei bestilling hjå JS :)
Jihuuu!

Hår derimot, klarte eg bra. 
Men eg må øve, øve, øve meir ;)
***************
Her er det tutorial på hud og auger.


her og her  viser korleis man fargelegg brunt hår

No skal eg bruke denne herlege innesøndagen 
på å fargelegge med dei tusjane eg har
og organisere "rotet" mitt.

Klem frå Frk. Bogstad ♥ 

4 kommentarer:

  1. Var berre so utrulig kjekt på kurs!
    Angra litt på at eg ikkje vart med på Promakers kurset og. Men litt usikker på om eg egentlig liker å fargelegge. Har faktisk vurdert å selge tusjane siden eg ikkje har brukt dei..
    Kos dg med fargelegginga :)
    Klem Jorill

    SvarSlett
  2. Hi dearest creative,thanks a lot for visit my blog,I become your follower with some pleasure,you are a beautiful crafter^_^
    Hugs,
    Sonia

    SvarSlett
  3. Tusen takk for tips! Jeg har drøssevis av tusjer, men har liksom ikke kommet i gang med å fargelegge =/ Kanskje dette kan være sparket i rumpa jeg trengte? ;)

    SvarSlett
  4. Det er moro å fargelegge med ProMarkers og Anja er veldig flink til å både fargelegge samt lære bort. Lykke til videre. Og du, koselig med besøk og kommentar i bloggen min:)

    Ha en fin dag!!!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥