torsdag 26. april 2012

Til Konfirmanten


Til konfirmanten Asbjørn
-son av broren i midten-

 Han likar data, bilar og våpen (han likar å skyte på blink, inkje anna ..)
So då fall det mest naturleg (for meg)  å ha ein bil på framsida.
 Papiret e Papirdesign sitt Til Konfirmanten.
+ litt av Panduro sin konf. kolleksjon

 Word art fra Line's.
*note to self: lag pengelommen litt større (romsligare) på neste kort*

Tag med helsing på.

Kortet er sjølvlaga av 2 stk 30x30 ark
Det kom dettandes ned i hauda at sånn sku det vere ;)
Eg skal ein dag ta det steg-for-steg.

 Personleg stempel på Nellie Snellen dies.
Close up -med ein bråte blitz!

Ha ein flotte ettermiddag/kveld ☺
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥