tirsdag 8. november 2011

Kjapt kort til eldste niesa mi

Eg har i dag gått å spekulert på kva kort
eg sku lage til niesa mi som er 34 år I DAG.
So etter eit par timar lósna det.

Eg likar  ikkje når det vert for mange innslag av
 pynt på eit kort,
so eg e gjerne litt for enkel der ...

Bildet e Nostalgi utklipp frå kort og godt
Rosene frå Storyteller
pebbles frå madebyjanet
Ogso har eg prega bakgrunnsarket med Sizzix
Diverre e namnet på foldaren gløym ...
Teksten e skreven i word
*Juice ITC*

Ha ein flotte kveld :)

2 kommentarer:

  1. Nydelig kort i flotte farger.
    Så fint med den embossa bakgrunnen.
    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Et nydelig kort med et nydelig bilde♥. Liker også det litt enkelt noen ganger:). Flott bakgrunn♥.

    Klem Marita

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥