mandag 22. juni 2015

Fargerik tag :)

.. til ei tevling i ei facebook-gruppe.
Fekk no laga noko innimyllja raking av gras i slåtten min
Lyt vise dokkke eit bilde av slåttekaren min ;)
Mamma 84 år, ein reser på raking :)
Her e min tag til ArJo's tag og ATC kos
Grøn tag: Twisted citron underst, 
med Latticework stencil og Mowed lawn oppå.
So brukte eg Dot fade stencil og våtserviett 
til å lage nytt mønster.
( det syne ikkje so godt for det hamna vel under tag nr2 ..)
Ogso brukte eg latticework og Mustard seed for å få ein ekstra svong.
Tag 2: Broken china og Mermaid lagoon
+ stempel frå Norsk stempelblad 27B
So til sist blomster frå Wild orchid crafts og Storyteller.
Sommarfuglane er ein Ms punch
Banda er seam binding farga med distressInk i øngst farge :)
+ eit band frå Nille.
Ønsje deg ein fin fin sommardag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥