tirsdag 30. juni 2015

12 tags of 2015 - june

Tida strekk ikkje til midt i slåtten og postkøyring kver dag,
so eg tek ein spansk en og legg tag frå forrige innlegg inn 
til Tim Holtz sin 12 tags of 2015 JUNE 

Grøn tag: Twisted citron underst, 
med Latticework stencil og Mowed lawn oppå.
So brukte eg Dot fade stencil og våtserviett 
til å lage nytt mønster.
( det syne ikkje so godt for det hamna vel under tag nr2 ..)
Ogso brukte eg latticework og Mustard seed for å få ein ekstra svong.
Tag 2: Broken china og Mermaid lagoon
+ stempel frå Norsk stempelblad 27B
So til sist blomster frå Wild orchid crafts og Storyteller.
Sommarfuglane er ein Ms punch
Banda er seam binding farga med distressInk i øngst farge :)
+ eit band frå Nille.
Såh det såh!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥