søndag 15. februar 2015

Dåpskort på bestilling

Fekk bestilling på kort i onsdag e.m,
ferdig torsdag :)
Jajamensann, kan eg når eg vil ;) 
Papiret e frå Panduro, blomster frå Nille.
Skei kjøpt på facebook.
Motivet er Lili of the valley, fargelagt med Promarkers
Blonden kjøpt på
lokale hobbybutikk.
Eit fint vers inni
oversatt frå bokmål.
Personleg stempel.
Bilde av dåpskort til jente 
-laga i romjula.

Eg likar veldig godt den skeia til dåpskort.
Blomster frå woc, storyteller osv ..

Ønsje deg ei fin kreativ veke

1 kommentar:

  1. Helt enig angående de skjeene med dåpskort. Må snart lage et selv, har noen nydelige papir jeg har tenkt å bruke og tror jammen jeg da skal bruke en slik skje som hoved element....

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥