tirsdag 3. februar 2015

Bursdagstag

Eg e bitt av mixed media basillen :)
Omsider tørde eg hoppe.
Det e mykje kjekkare å leike med gesso, paste, stencilar
serviettar og distress ink, enn å lage kort ;)
Nett no jaffal.
 Tag klipt ut av pizzaøsje, målt med eit strøk gesso.
Her har eg brukt Memory box sin stencil #hearts
So glue 'n seal (eller decopage lim)
og det midterste laget frå ein serviett.
Distress ink: seedless preserves og dusty concord
Litt blekk på mi *non-stick* matte, 
litt vatn ogso duppa tag'n nedi. 
Det va slik eg farga seam binding-bandet óg.
 Har brukt punchinella som stencil
og nokre stjernestempel eg fekk med eit blad. 
Blomane er frå WOC og storyteller 
Bandet er kjøpt på Bikuben. 
Gratulerer med dagen er ord frå pc.
Word bands frå Tim Holtz

Ha ein fin kveld :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har ikke kommet over mixed media skrekken riktig enda, men nå har jeg utstyret så det er vel bare å hoppe i det da. Tingen er at jeg ikke helt har kommet i gang med tags heller...men jeg tror tagger er supert for å prøve seg frem. Du gjør det skikkelig bra!

    SvarSlett
  2. så vakker TAG ,helt herlig.,jeg har prøvt meg på mixed media, men ikke fått det til ennå.ble frista til å prøve mer nå.klem Synnøve

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥