onsdag 6. november 2013

Velkoma til verda, Olivia ♥

Kort til nyfødd jente ♥
Motivet frå Bildmålarna *New Baby* 
festa med 3D puter
roser frå WOC,
det brune bandet frå Nille
Tusja med Promarkers:
posen med babyen i: pale pink og baby pink.
hjarte: blossom og fuchsia pink
stork: ice grey 1 og 2 + 5 på vingen
Gjekk over med blender på magen til storken.
bein & nebb: amber og honeycomb
blomst: fuchsia pink, rose pink og blossom
stilk: forrest green og leaf green
midten: sunflower
bamsen: tan og caramel med burnt sienna som skugge.
Merkjeleg fargelagd bamse, 
men sånn vart det no berre denne gongen ...
Step card
 
Det nydelige diktet av Ingvar Moe
har eg omgjort sånn som eg vil ha det.

God kveld frå
Frk. Bogstad

1 kommentar:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥