onsdag 20. november 2013

Snerten berte

-kort/toffifee øsje, til ein ungkar på jobben som fyllte år :)
Følte litt på om eg tórde å gje får meg eit slikt kort, men
mottakar vart nøgd og tykkje eg e flinke ;)
***
 ***
Mønterark frå Maja Design
Ska vi ta en fika?
Marzipanbakelse 
 Spellbinders ~sprightly sprockets~
 Heimebretta rosett. Har brukt ein MS punch kring kantane.
 Ord skrevne på pc
Kenny K si Mae Western.
Tusja med promarkers
hud: Blush
hår: Sandstone 
det lilla: Lavender og Orchid 
hansker og våpen: Grey 1 & 2
 Personleg stempel
Kortet på avstand :)
Ønsje deg ein god kveld
Takk for støttekommentarar på forrige innlegg
Eg e ikkje overbevist, men litt rolegare ;)

I hope my foreign readers understand my Norwegian, 
in google translate ;)
I participate on these challenges:
Deltek på desse utfordringane:
Little Red Wagon
*my accordion fold, is the flower with a button on.
Deep ocean challenge blog
Challenge # 65
*Green and Purple.

Helsing Frk. Bogstad

8 kommentarer:

  1. Kul og vakker toffie-eske, kjempefine detaljer .Motivet er så kult og kjempefint farga. Ha en fin kveld klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Dejlig chokolade æske til en ungkarl, virkelig fin med tandhjul og "damemenneske" knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Så stilig! Ei virkelig snerta berte! :D
    Fargene er virkelig fine.
    Synes det er bra du turte kage dette kortet. Motivet er vel passande til en hver ungkar ;)

    SvarSlett
  4. Such a great design! Thanks for joining us at Little Red Wagon this week :)
    Joanne xo

    SvarSlett
  5. Denne rypa sammen med tannhjul og muttere passer perfekt til en ung mann! Tøft og fint sammensatt!

    SvarSlett
  6. Flott gave til en mann dette her. Stilig pyntet :)
    klem :)

    SvarSlett
  7. Sååå flott pyntet eske.
    Råfint med rosetten og tannhjula og motivet er no midt i blinken .

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  8. Dette var en fin toffifee- eske. Passet sikkert ypperlig til mottakeren;)
    Veldig hyggelig at du vil være med på den lille konkurransen på bloggen min :)
    Klem fra Jeanett.

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥