torsdag 1. august 2013

Bryllaupskort på bestilling

Fekk bestilling på eit bryllaupskort
til helga.
Og sjølv om eg i grunn hadde tenkt å gjer 
anna, desse dagane mellom ferieturar,
svarte eg JA.
***
Opplysningar om paret;
Friluftsfolk, har hund og liker Liverpool FC
EG likar fargar ;)
So då vart det L fc fargane i ein ny vri.
 ~ You'll never walk alone ~
skreve på pc med ny font; seven Swordsmen 
Charms frå making memories 
Roser og perlestrå frå woc 
Tørr-embossa 
Dies: fleur de lis squaresdies, 
Dikt som eg ser er gjengongar på mange kort.
 Skrivefelt
Og mitt personlige stempel.
***
Håpe DU får ein fine dag.
Eg ska til Kalvåg Kystfestival :)
Klem frå Frk. Bogstad

Eg e ikkje ein i huga fotballfan, MEN eg likar songjen ♥ 

1 kommentar:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥