tirsdag 12. februar 2013

Ninni's blomster

Når eg no var i det kreative hjørne,
hoppa eg liksogodt med begge beina inn eit nytt prosjekt.
***
Pynta ei sfnix-øsje so eg kunne ha i blomster, silhouette motiv, knappar m.m 
til ei scrappegla dame eg traff i nov :)

Bildet tatt i dagslys i bilen :)
*
Mønsterpapiret er frå Papirdesign
 ~ Mormors hage ~ 
 blomster frå woc
- snurreblm.
Turkisgrøn blomst frå Prima 
swirl frå Magnolia
sommarfugl; silhouette sd 
Pappbokstavar frå Nille. 
Har embossa med lilla/rosa Ranger pulver
Ramme er frå Nille óg.
tekst skreve med pc
 ogso hender det man ombestemme seg undervegs ;)
 Ein lomme til å ha nokre flotte tags frå magnolia ♥
Det flotte flower and butterflies-stempelet frå My Paper World,
 er embossa med clear ink og clear pulver.
 Blonder på innsida, for å skjule at papiret slutta midt på ...

Dette prosjektet har eg storkosa meg med

God kveld.
Klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

  1. Flot arbejde, Ninni må da blive glad for så fint et skrin. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Det var ei fint pyntet eske :)

    SvarSlett
  3. Absolutt herlig. Herlige farger. Du er dyktig :-)

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥