søndag 10. februar 2013

Kalender 2013

Djeeeses at eg ska bruke so långe tid på å lage nåke!
Men prøving og feiling, endar som regel opp med noko bra.
Eller??
***
Har laga ein 1siders kalender til 
sitt timeglas.
***
"Glitter og Maling, og minst 10 diamanter/perler"
*
Oppgåve del 4 er:
*
Detaljer:
Minimum 8 roser/blomster (lag selv eller bruk ferdige)
***
Fyst sku eg finne plata eg ville ha den på, 
so skulle det limast på avispapir, 
så der vart eit kant-dekke. 
Deretter skulle det målast og tørke.
Tørkar heldigvis fort når det er i små mengder : )
Deretter var det tid for å finne papiret som matchar resten.

Etter ein dag med diverse avbrot, her e resultatet:
Har prøvd å ikkje skvise alle blomstrane saman i ei klynge.
Eg ser jo forbetringspotensiale i mine tidlegare innlegg ;)

8 roser/blomster, alle frå wild orchid craft.
Med glitter på.
Glitter på sommarfuglane.
Kalender har eg sjølv laga på pc.
Ramma rundt er spellbinders
~ romantic rectangles ~
 Perlerad kjøpt på Nille 
~ diggar det ~
2013, sommarfuglar og ranke er skj. ut med silhouette 
Har måla på avispapirkanten rundt.
Papiret er frå Kort & Godt 
-blomsterglede -syriner-
Eg elskar syriner.
Det luktar sooo godt ♥
***
Eg e nøgd :)
Ha ein god kveld
Nuss & klem frå Frk. Bogstad

6 kommentarer:

  1. Kjempenydelig!! Så flott den perleraden er, må titte på Nille om jeg ser den:)
    Klem fra Gunn

    SvarSlett
  2. En dejlig kalender, jeg elsker også de velduftende syrener, og de findes i så skønne farver. knus morkaren.

    SvarSlett
  3. Nydelig kalender med vakre papirer og lekker pynt! Takk for at du deltar i AS Timeglass, lykke til! Klem DT Elizabeth

    SvarSlett
  4. Kalenderen er nydelig.
    Flotte papir og blomsterpynt. Perleraden nederst er lekker.

    Klem,Kjersti

    SvarSlett
  5. KJEMPEFIN kalender,herlig ark og så flotte blomster.Eg og bruker lang tid på å få prosjekta mine ferdige,ha en fin dag ,klem Synnøve

    SvarSlett
  6. Nydelig kalender du har leget
    Lekkert pyntet.
    Klem Connie

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥