tirsdag 13. november 2012

Pappa 83 år i dag

..og min pappa elskar alt som er søtt.
Difor lagde eg eit sjokoladekort til han.
Mønsterpapir frå 
Ladybug and friends 
~ light a candle ~
3D Robin frå Papertole
 Pappa frå Silhouette sd
skrevet med *Wanted* skrift

Eg trudde fram til i går, at Marianne sin mal va laga for store plater, men neidå!!
So då matte eg forlenge og gu' hjelpe seg kor mykje papir som skulle til.
Både botn og panel.
So no har eg kjøpt 100 grams sjokoladar ;)

Ha ein flotte kveld.
Klem frå Frk. Bogstad

4 kommentarer:

  1. Tillykke med "farmand" og lækkert kort du har lavet til ham. knus morkaren.

    SvarSlett
  2. Gratulere med papsen :) Likar fuglen!! kjempesøt :) fint resten og altso! ;)

    Inger

    SvarSlett
  3. Så fin denne var,
    deilig med sjokolade :O)
    Hilsen Fredrikke

    SvarSlett
  4. Finfin! Og Gratulera til papen!

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥