lørdag 6. oktober 2012

Anonyme timeglas del 3 - Stjernekort

Frå noko man kan i del 2, til noko man aldri har gjort før, i del 3
~ av Anonyme scrappere sitt anonyme timeglas 
Tema:

Anonyme Timeglass Høst 2012 er

IKKE KVADRATISK eller REKTANGULÆRT
- du kan videre velge selv om du lager kort/LO/kreasjoner

Del 3: Farge

Gull eller Sølv eller Bronse
(i tillegg til andre farger så klart)

Eg har valg fargen: GULL

Eg har sett mange flotte stjernekort og tenkte at det kan eg prøve. 
No hadde eg heldigvis laga klart basen på førhand,
(har nokre sånne halvvegs-prosjekt liggande) 
so eg slapp å bale med det. 
Va no sovisst bal nuk å klippe til panela ..
*sukk*

So her e mitt bidrag: EIT STJERNEKORT

Det ser sprekare ut i verkelegheita,
for utan blits blir det mørkt og uklårt
og med blitz blir gull, svart ...

Fakerten ta bilder som ikkje vil snu seg ...
 Roser frå woc

Swirl frå Magnolia
kjøpt på Bokuben i Førde. 

 Stempel frå Kort og Godt
Embossa med gull pulver
Dies frå Spellbinders

Skrivefelt inni 
 Halvperler frå Storyteller

Nøgd i dag óg eg :D
Ha ein fine kveld
GOD HELG~klem frå Frk. Bogstad

3 kommentarer:

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥