fredag 4. september 2015

Tag til konfirmanten

Mine diller går i rykk og napp
Etter at eg opna Dylusions sine Paint boksar,
har det vore ein lidenskap å kreere :D
Tag'sa frå Prima 
e godt nuk underlag for desse målingane
 Ei lita samling av små og store tag's :)
Rundingar er også pop ;)
På konfirmasjonstag'n byrja eg med ein slik:
Påførde London Blue (2 lag)
White Linen på harlequin stencil.
Har brukt svart acrylic paint frå Dalker Rowney
til rundingane. 
Kvit gel pen frå Sakura til drodlinga.
Setningane er stempel frå Papirdesign
Seam binding farga med distress ink Salty Ocean
 Innebilde.
Med beire lys og på Instagram ☺

Har DU oppdaga Dylusions Paint?

2 kommentarer:

  1. Her var det mange morsomme of fargerike tags å se! Har blitt litt inspirert jeg og, så har nå skaffa flere inks og stensiler, så nå er det bare å sette igang:)

    SvarSlett
  2. thank You for the comment to the tag of Tim Holtz on my blog. I like your tag also
    gr Ria Schel

    SvarSlett

Mor, far og brørne mine ♥

Mor, far og brørne mine ♥

Marie-syster mi og meg jula 1976

Marie-syster mi og meg jula 1976

Picture perfect ♥

Picture perfect ♥